דירות יוקרה על הים

!דירות יוקרה על הים – הטרנד החדש מכה גלים

יותר ויותר אנשים מחפשים היום לגור ליד הים. וזה לא מפליא.

אם זה דירות נופש ליד הים, דירות יוקרה בקו החוף, או הדבר הכי קרוב לבית פרטי על הים. כי לגור בדירת יוקרה על הים, פירושו לחיות יום יום מול הנוף הכי מרגיע בעולם, לשמוע רחש גלים וקריאות שחפים במקום שאין אוטובוסים ורעשי שכנים. לגור בדירת יוקרה מול הים, זה לפתוח את היום באימון בוקר בחדר כושר מדוגם הפונה אל הים, להמשיך בטיול פותח נפש לאורך החוף, ולסגור אותו עם בהייה בשקיעה שלא מאכזבת אף פעם. זה בעצם כמון לגור בחופש מתמשך. דירת נופש משלך, ריזורט עם כל הפינוקים: בריכה, חדר כושר, וחוף ים במרחק דקת הליכה. פתאום, כל שעה משעות היום מקבלת אופי משלה. הקפה על המרפסת עם הבריזה הנעימה של הבוקר כבר עושה לך טוב על הלב. הכחול כחול הזה שנפרש עד האופק מחליף את גווניו אט אט – עד שהופך לכתום אש של שקיעה מרהיבה עם רדת היום, ולשחור לבן בלילה, עם השתקפות הירח בתוכו.

החיים הטובים מעולם לא היו נוחים יותר כמו במגורי יוקרה ליד הים, אם למגורים או אם כדירת נופש על הים. לגור בדירה מרווחת, מוצפת באור, מאובזרת בסטנדרט הכי יוקרתי שיש, עם כל הפינוקים, בבניין מודרני עם לובי מפואר, וכל מה שצריך לחיים שלווים ונינוחים ממש על קו החוף. ממש כמו בית פרטי על הים, אבל בלי המטלות של בית פרטי בלי לדאוג לבעלי מקצוע, לניכוש עשבים, לדליפות בגג או סתם “לסגור את התריסים” בכל פעם שיוצאים. פתאום אפשר להבין כמה זה פשוט ליהנות מהחיים בכל רגע נתון. להרגיש בחופשה מתמשכת. לאכול ארוחת בוקר מול הנוף, לצאת לעבודה אחרי שחיה מרעננת בבריכה. והמחשבה שמחר יגיע אליך שוב כל הטוב הזה, וגם ביום שלאחריו וביום שלאחריו… שמישהו יצבוט אותך, לוודא שזה לא חלום!

מגורי יוקרה על החוף – הטרנד החדש מתרחב

לאחרונה אנו רואים שינוי בקו הרקיע לאורך חופי מרכז הארץ בגלל הביקוש ההולך וגובר למגדלי יוקרה בקו ראשון לים. זה קרה בתל אביב ובנתניה, ועכשיו מתחילים לראות מגדלי יוקרה מאשקלון בדרום ועד חוף אכזיב שבצפון.

אחת הדוגמאות המוצלחות הוא חוף אולגה בחדרה, המהווה מיקום אטרקטיבי ביותר בגלל הקרבה למרכז, הנגישות לצירי תנועה והסביבה המיוחדת בה הוא ממוקם. הכל נמצא כאן, מתחת לאף. אם זה לצאת לטיול בשמורת הטבע חוף גדור, עם רכס הכורכר ומפרצי החוף שהשתמרו במצבם הטבעי – עולם עשיר של צמחייה ובעלי חיים ייחודיים לצד רצועת חוף חולית ונעימה. או להוריד את הילדים בקרית החינוך הקרובה, בדרך לקניון ״מול החוף וילאג׳״ – המשלב חוויית קניות ובילוי מגוונת וייחודית כמו במדרחוב אירופאי. או פשוט לקפוץ לשחק גולף בקיסריה… ובסופ”ש שאתם לא בים, אפשר לטייל רגלית לפארק נחל חדרה הסמוך, עם פינות ישיבה,
מתקני משחקים ושדרת דקלים המוליכה אל המזח. מידי שנה בתחילת החורף ניתן לצפות בלהקות קורמורנים המגיעים מאזור הים השחור, ואף כרישים המגיעים למים החמימים שבשפך הנחל.

Skip to content