חמישה טיפים מומלצים לשיפור נכס יוקרה על הים

שלושת המאפיינים הכי חשובים של נכס יוקרה על הים בישראל הם:

  1. מיקום! קו החוף צריך להיות קו חוף אמיתי. אם אתם חייבים ללכת כמה רחובות ולפנות שמאלה, לא מדובר בנכס קרוב לים.
  2. נוף! מוקד המשיכה הכי משמעותי של נכסים על הים בישראל ובכל מקום בעולם הוא הנוף לים. כמה שיותר יותר טוב!
  3. עיצוב! עיצוב הפנים של הנכס היוקרתי שלכם ליד הים הוא קריטי. על נכס על קו החוף לשדר תחושה מיידית של רוגע ולהקל על לחצי היומיום שלכם.

כשזה מגיע לעיצוב הפנים של הנכס היוקרתי שלכם על הים יש מגוון של דרכים בהן אתם יכולים לגרום לעיצוב להוסיף לשווי ולמשיכה עוצרת הנשימה של השקעת הנדל”ן על הים שלכם.

הנה חמישה טיפים מתחום העיצוב אשר יהפכו את הנכס שלכם על הים לבלתי נשכח באותה מידה כמו הנוף ממנו:

  1. תכנית – התכנית בנכס אשר קרוב לים היא פרט מפתח. המטרה בנכס על הים היא להוציא את המירב מהנוף, אז תוודאו שהתכנון הוא של פריסה פתוחה ככל הניתן עם כמה שפחות קירות.
  2. נושא – כשזה מגיע לנושא, הכי טוב לחקות ולשקף את הגוונים והמרקמים של הסביבה הספציפית של הנכס שלכם בעיצוב הפנים שלו. תחשבו על חול, ים, שמיים ושמש, והשתמשו בהם כקו מנחה ונקודת ההתחלה של הבחירות שלכם בעיצוב הפנים.
  3. פלטת צבעים – צבעים גם הם ישתנו בהתאם למיקום. גוונים כמו כחול וגוונים ניטראליים כגון לבן, חום ואפור ייראו נהדר בנכס על הים בישראל. ההשראה הטובה ביותר לעיצוב פנים נמצאת בחוץ.
  4. בחירת ריהוט – הרהיטים הטובים ביותר בשביל בית על החוף יהיו נוחים, פרקטיים ושניתן לנקות אותם בקלות. תחשבו על מקום אחסון ופרקטיות, במיוחד אם יש לכם חלל מוגבל לעבוד איתו. ספות אשר נפתחות לאזורי שינה נוספים הן דרך מצוינת לנצל מקום.
  5. בחירת חומרים – אתם יכולים להשיג אווירה נהדרת של נכס צמוד חוף באמצעות שילוב בין בדים וחומרים שונים. שטיחים, כריות, סלים וקישוטים תלויים יכולים להשתלב בתוך החלל שלכם וליצור את האווירה הרגועה והשאנטית שמתחברת להרגשה ולמראה של הקרבה לים.

הירשמו כאן כדי ללמוד עוד על פיתוח נכסי יוקרה על קו החוף שלנו.

Skip to content